Heeft u een klacht? Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Abrahamse ICT. Hoe kunt u reageren?
- stuur een mail naar info@abrahamse-ict.nl.transurl.nl
- stuur een brief naar Abrahamse ICT, Akelei 16, 3247 DD Dirksland.
Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Wanneer u een klacht indient, dan krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen een bericht met:
- het antwoord
of
- een ontvangstbevestiging met een dossiernummer, wie het behandelt, wanneer u antwoord krijgt en wat het telefoonnummer is voor vragen.
Wanneer wij er samen niet uitkomen?
Bent u het niet eens met de gebode oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van ICTWaarborg. Zij brengen een onafhankelijk en bindend advies uit.
Lees meer informatie over de geschillenregeling van ICTWaarborg.